ilk zamanlar zorlanırsın, yani rahatsız olursun, cekiken dişin nerde olduğu önemli, mesela azı dişin ise yemek yerken ilk zamanlarda çok zorlanırsın, cekilen yer iyilşir et biraz sertleşirse ilk zaman kadar rahatsız etmez. sen nefret ettiğim şey fındık fıstık ceviz sert olan şeyleri yerken o boşluğa sıkışması🤣🤣🤣
işler çok önemli dişlerinizin değerini bilin belki şuan pek önemsemezsin ama yaşlanınca ozaman anlarsın..
sağlıklı gülüşler dilerim😁