Laravelcim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İade ve eksi trade hakkımı kullanmak istediğini soyledim ben haklisiniz moderatorle gorusmeliyim
- Ticaret puanının temel mantığı tamamen Satıcıyı hesabının tehlikede olduğu ile ilgili uyarmaktır.

Sizin ortada manevi zararınızda olabilir ancak satıcı bunu telafi edemez aldığı parayı telafi edebilir.
Bunu yaptığında ise - ticaret puanı silinmesi gerekir.

Eğer böyle bir sistem uygulanmasaydı Profilinde negatif ticaret puanından endişelenmiyor olsaydınız iade de yapmazdınız.

Temel mantık tamamen budur. Siz bu sistem sayesinde paranızı iade aldınız ama hem iade hemde negatif puan demek olmaz. O halde neden iade yapsın?

Umarım yararlı olmuştur.