iOktay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dün bende sordum gpt 4o'ya ev sahibi takımın fenerbahçe olduğunu söyleyerek başladı cümlelerine.
doğru söylemiş hocam samiyen bize deplasman değil