Ben s23 ultra aldım geçen sene, garanti + papara sigortası yapmıştım
Düşmesi sonucu arka cam kırıldı 3 hafta telefonsuz kaldım, yazılımcı olduğum için bu zaman bana çok uzun
o yüzden kaçak alıcam seneye IMEI attırırım
Şimdikini yedekde tut ben öyle yapacam bişe olunca eskiye dönecem ama inşallah bişe olmaz şuan kullandığıma hiç bişe olmadı