unqown adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben s23 ultra aldım geçen sene, garanti + papara sigortası yapmıştım

Düşmesi sonucu arka cam kırıldı 3 hafta telefonsuz kaldım, yazılımcı olduğum için bu zaman bana çok uzun

o yüzden kaçak alıcam seneye IMEI attırırım
Şimdikini yedekde tut ben öyle yapacam bişe olunca eskiye dönecem ama inşallah bişe olmaz şuan kullandığıma hiç bişe olmadı