Varda bana gelmez bişe olunca muhattap yok benim aldığım telin de kaça var İstanbul da filan yurt dışı yani ama bişe olunca garanti vermiyor ki garantisi bitse bile bişe oldu git servise hallettsin bana ters
Ben s23 ultra aldım geçen sene, garanti + papara sigortası yapmıştım
Düşmesi sonucu arka cam kırıldı 3 hafta telefonsuz kaldım, yazılımcı olduğum için bu zaman bana çok uzun
o yüzden kaçak alıcam seneye IMEI attırırım