Merhabalar. Bu konuya Hepsiburada nasıl dahil olacak onu anlamadım. Hepsiburada'nın dahil olması için o sistemi kullanman gerekiyor. Oluşmayan bir suç için HB nasıl şikayetçi olacak? Senin korkun HB olmasın hocam. Bu tarz sistemler genelde haksız rekabet olayından dolayı baya sorun oluşturuyor. Bu yüzden ceza alırsan da HB'den kaynaklı değil böyle bir sistem yazdırmaya çalıştığın için ceza alırsın. Onda da kesin bir durum söz konusu değil. Ayrıca yasadışı da olsa (daha önce gördüğüm ANAYASA mahkemesinin verdiği karara göre diyorum) işbu sözleşmesi sağlanmış ve bu sözleşmenin koşulları sağlanmalıydı. Bahsettiğim konuysa bir şahsın parayla ilişki için birisine para göndermesi ve karşılığında dolandırılması üzerineydi. Anayasa mahkemesinin kararında da " kurulan sözleşme yasadışı da olsa sözleşme koşulları sağlanması gerekmektedir." şeklindeydi. O kişiyi polis tespit eder ve ifadesini alır ondan sonra seni aramaya başlar. Paranı alırsın. Eğer avukatın varsa avukatlık masraflarını karşılar. Olan ona olur.
Fuhuşa
asliye ceza mahkemesi bakar. Anayasa mahkemesinin görevleri başkadır. Kaynak show tv haber...