Yazık hayvana. Ben çocukken büyük hayvanlar kaçtığında benzer şekilde yakalanıyordu. kafasına vurup sersemletiyorlardı. Burada sanıyorum boğa kaçmış ve zaptedememişler kendilerince çözüm üretilmiş ama başka yollar da var, veteriner çağırılıp küçücük bir iğneyle çözüm olurdu. gerçekten çok üzüldüm hayvana