ichbinalper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar

GLYCON'da son zamanlar da baya şikayet konuları sorunlar v.s görüyordum son durumlar nedir smm panel sektörüne tekrar girmeyi düşünüyorum

sorunları düzelttiler mi ? memnun musunuz ?
Hocam hala smm panel kurmak istiyorsanız,
Aşağıda ki dev konuyu incelemenizi tavsiye ederim..

https://www.r10.net/r10-uyelerine-fi...veriyoruz.html