Merhabalar
GLYCON'da son zamanlar da baya şikayet konuları sorunlar v.s görüyordum son durumlar nedir smm panel sektörüne tekrar girmeyi düşünüyorum
sorunları düzelttiler mi ? memnun musunuz ?
Hocam hala smm panel kurmak istiyorsanız,
Aşağıda ki dev konuyu incelemenizi tavsiye ederim..
https://www.r10.net/r10-uyelerine-fi...veriyoruz.html