%20 kdv,damga vergisi ve teslim masrafları alıcıya aittir diyor hocam?
@ibrahim32;
@erkanakgun;
Yapılan işin faturası kesileceği için ya alınan malın vergisi çıkacağı için tutar + vergi deniyor. Yapılan işten kaynaklı devletin resmi evraklarda damga vergisi alıyor. Arkadaş oranını söylemiş. Kargo/taşıma masrafları da malı alan kişi sorumludur yani araba aldın diyelim aldığın kişi/firma alıp gittiğinde ya da almaya geldiğinde oluşan masrafları karşılamam alıcı olan kişi karşılar bunu diyor. Kısaca satıcı alacağım parayı bilirim ekstra vergi vs çıkarsa bunları alıcı karşılar biz karışmayız diyor.