xidecn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bios ayarlarında ac powerloss gibi bir ayardan yapılıyor yanılmıyorsam . Nasıl aktif edeceğinizle ilgili video
Burada mevcut daha sonra basit bir script yazarak bilgisayarınız her açıldığında dilediğiniz programların çalışmasını sağlayabilirsiniz, google remote desktop gibi.
Ayrıca asus anakartlar için Buradaki dökümanı takip edebilirsiniz anakart marka ve modelinizle google üzerinde arama yaparsanız daha net bir cevap bulursunuz
Bu çok pratikmiş aslında, kontrol edeyim destek için teşekkür ederim.
Eski bir bilgisayar kullanıyorum BIOS'undan emin değilim umarım vardır

Açıldıktan sonra istediğim tüm programlar açılıyor benim için mesele açılmasıydı, deneyeceğim sağ olun