Gerçek olduğunu düşünmüyorum.
AVM reklamı gerçekse bile kısa süreli gazlama amaçlıdır.
Futbolcuya reklam veremezler o sahtedir.

Millet böyle gazlanmayı seviyor.
İyi para olduğu doğru ama tvye reklam vereyim avmye reklam vereyim kadar değil.
Tüm kazandığının hepsini verse 1 ay reklam göstertemez.