harcama itirazı gönderirseniz iade gelme ihtimali var. %100 değildir haklıysanız gelebilir. tüm kredi kartı ve sanal kart harcamaları için geçerlidir. süreç maksimum 180 gün sürüyor. harcama itiraz her zaman pozitif sonuclanmak zorunda değil ki katı kurallar olabiliyor. örn a bankası daha kolay iade ederken b bankası edemiyor.
burada inisiyatif bankada değil bazı şartlar gerçekleşmiş olmalı. çekim yapan yerin bu iadeyi kabul etmesi 1. şart. iş yeri kabul etmiyor ise ve ürün ya da hizmeti sözleşmesindeki gibi tespitini belgelendirebiliyorsa zaten hiç bir şekilde iade alamazsınız.
harcama itirazı neticesinde iş bankasından 30k lık bir iade aldım . 2 yılı geçti. ürünler teslim edildi ancak hesaplar kapatıldı. (google play hesaplarından bahsediyorum)
bende ömürlük ödenen hesaplar için ödememe ragmen hesaplar kapatıldığı için itiraz açtım.
google itirazı kabul etti ve hesabıma iade gönderildi.
peki ne mi oldu =)
iş bankası çok fazla harcama itirazı yaptığım gerekçesi ile kredi kartımı ve sanal kartımı online tüm işlemlerde kısıtladı.
iş bankasından hiç bir şekilde yıllardır online alışveriş yapamıyorum.