Arkadaşlar selamlar. Azönce hesabımın şu şekilde askıya alındığını farkettim;
Hesabınız askıya alındıHesabınız Sistemleri Atlatma politikasını ihlal etti.
Bende hesabı iptal ettim ekran şu şekilde;
Benim sorum hesabım ihlal yaptığı için bakiyemi geri göndermeme gibi bir durum olurmu? Veya bu şekilde geri ödeme alan varsa kaç günde aldı?
Teşekkürler şimdiden.