HelixTm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2 gündür ulaşamıyorum ve sunucu kapalı. yedekten kurdum farklı bir firmaya. 6 aylık peşin ödemiştim. Pazartesi itibariyle yasal işlem başlatıyorum.
Yasal olarak ne yapacaksınız hocam yol gösterir misiniz