Merhaba, arkadaşlar isim değişikliği için adliyeye gidip dilekçe verdik, nufüs müdürlüğüne dava açtık, daha doğrusu ismin yanına bir isim daha ekletmek için dava açtık, isim değiştirildiği zaman resmi kurumlarda durum nasıl oluyor? Bankalarda felan otomatikmi değişiklik yapılıyor? Bilen arkadaşlar cevap yazarsa sevinirim.
Bazı birimlerde otomatik degisiyor, bazıları beyan ile degisiyor.
Bankada hali hazirda kullandiginiz hesaplar icin, şubeden beyanda bulunmaniz gerekli. Bankadaki gise gorevlisine sozlu beyaniniz yeterli olacaktir.(yeni kimliginizle beraber)