Merhaba, arkadaşlar isim değişikliği için adliyeye gidip dilekçe verdik, nufüs müdürlüğüne dava açtık, daha doğrusu ismin yanına bir isim daha ekletmek için dava açtık, isim değiştirildiği zaman resmi kurumlarda durum nasıl oluyor? Bankalarda felan otomatik’mi değişiklik yapılıyor? Bilen arkadaşlar cevap yazarsa sevinirim.