Aynen hocam, taktikleri bu şekilde ama artık türk patent şikayet ettiğinizde disiplinlik oluyorlar ve en sonunda vekilikleri alınıyor, vekiliği olmadan bu tarz birşey yaptıklarında artık suç teskil ediyor ve dolandırıcılıktan hapis yada tazminat davası açılabilir.
sizi arayan nuamrayı türk patenti arayıp sadece numarasını vererek şikayet edebilirsiniz, telefondan onlar direk kayıt oluşturuyor, istersenizde dilekçe yazıp ta şikayetçi olabilirsiniz.
hocam üstünden uzun zaman geçti geçen yıl dı numarayı veya vekili de hatırlamıyorum