Hocam siteyi onaya gönderirken linki ekliyorsunuz. Sonra tekrar karşınıza son aşama daha çıkıyor. Onu da işaretleyip öyle gönderiyorsunuz. Sizin o başvurular yarım kalmış. Sağ üst köşeden çarpıya basıp çıkmışsınız başvurunuzu tamamlamadan. Benim de başıma geldi bir kere.