farukturgut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konuları tam incelememiş olabilirsiniz hocam yada kuralları. Açılan son iki konu aynı güne ait diğerlerinde bir problem yok kural ihlali de yok. Son iki konu için report ederseniz zaten işlem uygulanır. Belki kullanıcı kapatma işlemi uygulamıştır. Siteminiz konuları inceledikten sonra yanlış bana göre
Aşağıda ki kural r10 yönetiminin yazdığı bir kural hocam. Açılan son 2 konu ile konunun alakası olduğunu düşünmüyorum. A kişiside bu platformda satış yapıyor B kişiside. A kişisi mağduriyet yaratmamak adına bir satış konusu açıyor (limiti el verdiğince) satamadıysa limiti yeterse o konuyu kitler ve siler yeni konu açar mağduriyet yaratmadan başkasının alabilmesi için yeni ilan açar. B kişisi ise ortada olan 1 siteyi 10 konu üzerinden 10 kişiye satabilme peşinde koşuyor. Sizce etik olan hangisi ?
  • Üyelik türü fark etmeksizin aktif en fazla 2 adet normal konu ve reklamlı konu sayısınca ekstra konu olabilir.