Selam olsun,

Bende bu durumu hiç sevmiyorum ama şöyle bir gerçek var ki insanlar ekstra para verip bazı ayrıcalıkları satın alıyorlar haliyle ayrıcalıklı haklara sahipler.
Eğer açık arttırma iki kişide kalırsa multi konularda birine satacak diğeri şikayette bulunacak ve ceza alacak diye düşünüyorum.
Sizde haklı olarak bunun önüne geçilsin mağdur olmasın istiyorsunuz ama suç olacak diye ceza verilmesi doğru olmaz.
Kalemi eline alan şiir yazabilir ya da birinin gözüne sokabilir şimdi gözüne sokmadan "sokarsa ne olacak?" diye bunu suça çevirmek doğru olmaz.
Eğer kişiden dolayı mağdur olan varsa şikayet açar ve o kişi ceza alır.