Teşekkürler öneri için. Sorum şu şekilde hocam sizlere bu cihazda hem ısıtma hemde soğutma var mı? Dyson da seçimim o yüzden çünkü klima gibi olmasada bu fonksiyonları çok avantaj kılıyor bana
ısıtma soğutma yok lakin çıkarttığı temiz hava soğuk hele tam fan açınca klımadan farkı olmuyor