onurcanhare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Satmak zor evet hocam o zaman smm panel açmasaydı derler adama. Kime güvenerek satılcağını bilerek açtı. Durum dediğim gibi 1-2-3 kez olsa tamam diyeceğiz fakat kaö kişinin daha hakkına girecek acaba ? Benim mesajım siliniyor ama konu halen ortada. Bu gözden kaçmanın dışında bence.
Konudan uzaklaşmak istemiyorum son bir cümle söyleyeceğim, açmış ama yönetememiş.

açıkçası evet benim de garibime gitti bu durum sürekli sürekli açıyor. Bir işlem yapılmalı eğer limiti aştıysa. Limiti aşmadıysa sorun yok.