hzferhat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam notcoini nereye çekeceksiniz ki işlem ücreti yok normalde?
Tonkeeper adlı uygulama aktarım yaptım diğer şeçenekler gözükmediği için