40 bin liralık bisikleti alacak adamı zaten hiçbir dönemde hızlıca bulacağına inanmıyorum.Hele Kayseri'de ikamet ediyorsan daha da zor.
Sarı sitede ne satmak istersen satılmıyor zaten çok uzun sürüyor.Ev ve araba sitesinde döndü iyice.Yada uyanık esnafların saçma teklifleri.
Dolap uygulaması şuan en hızlı satış gerçekleştirilen yer.Çok fazla görüntülenmeye ulaşıyor ilan.Ama orasıda inanılmaz komisyonlar kesiyor.
Üstüne de kargo masrafı var.
İstanbula sattım. Benden sonraki günde arkadaşın bisikleti 165 bine verdik

sarı site konusunda hemfikirim.