Merhabalar Volkan Bey,
Yıllar yıllar önce 0850 numara aldığımda size yararı olsun diye sizin bayiliğinize geçmiştim şimdi hatırladım

Netgsm hattın şöyle bir sorunu var:
1- Benim bölgemde turkcell ve vodafone çekmiyor. Köyde değilim

Ankadarayım ama çekmiyor

Bundan dolayı netgsm'de çekmeyecek Turkcell alt yapısı olduğu için
2- Patronum geçti netgsm'e ama telefonla konuşurken mobil veri H+'ya düşüyor.
Bu sorunlar giderilirse, en azından siz iletebilirseniz diye söylüyorum, netgsm'e geçmeyi düşüneceğim. Biz söyleyince bizi takmıyorlar