Banka ile falan başın belaya girmiyor. 2 yıldır neredeyse toplamda 7 defa bunlarla muhatap oldum. paralarını aldım. 1300 tl civarı toplamda.
Verdikleri para ile kahve içeceğimi ve teşekkür ettiğimi söyledim.
2-3 defa ara verip sonrası yüklü bir miktar istiyor. O miktarı yatırmayacaksın. O kadar.