Merhabalar,
Plus alacak bütçem yok. Chatgpt 4o ya nasıl ulaşırım? Merak ediyorum da azıcık 😄 iPhone kullanmıyorum Android kullanıyorum. Androidde openai uygulama yapmamış galiba.
Ortak kullanım hesaplarımızdan alarak bütçenizden tasarruf edebilirsiniz.
Hesaplarımızda 4o sürüm aktiftir. Görüntülü görüşme henüz gelmedi ama sesli görüşme aktif ve çok güzel çalışıyor. Android mobil uygulamadan giriş yapabilirsiniz.
Hesaplarımızda 4.0 ve 4o ayrı ayrı limitlere sahiptir. Bu nedenle kullanıcılarımız daha geniş kullanım imkanına sahip oluyor. Alım için Whatsapptan ulaşabilirsiniz.
Konu sahibi izniyle bende takipteyim
Alım için Whatsapp'tan ulaşabilirsiniz.