Online olarak İngilizce öğrenmek için Konuşarak Öğren uygulamasına göz attım. 30 dakikalık, haftada 2 günlük ve program süresinin 3 ay olduğu paketin aylık fiyatı 8 bin TL güncel olarak. Yorumlarına ve internet sitesine de baktım oldukça iyi ve fiyat da makul. Sizce alınır mı, fiyatına değer mi, düşünceleriniz ve önerileriniz nedir?