Yapılandırmanın hiç faydası hiç bir şey de silmiyorlar.
47k borcu yapılandırınca 85k olarak ödüyorum.
Yapılandırmamak daha iyi gibi ama durum uygun değilse benim gibi yapılandırın bu enflasyon da zaten uzun vade de ödediğiniz tutar çöp olacak ilk zaman biraz zorlar.