Kimse pek ilgilenmiyor üstad herkesin kendine göre işleri var bende saygı duyuyorum dijitale atıldım atilali hiç böyle adsense onaylı siteden 1 kruş dahi kazandığımı bilmiyorum bazı domainler var işlese ciddi manada 5 10 krus getirir insan da en azından mutlu olur ama ben web işlerinden pek anlamadığım için girmek istemedim.
Haklsınız o konuda katılıyorum evet. Benim de pek anladığım söylenemez.

Sadece merak duyuyorum, kurcalıyorum