Hocam ben Tamamen hobi olarak baktığım için cesaret ettim. Hani "olursa olur, tutarsa tutar, olmazsa olmaz, canımdan değerli değil" mantığıyla hareket ediyorum. Belki bunun verdiği rahatlık ile cesaretlenmiş de olabilirim. ama İnanın cesaret aramayın, biraz bilginiz varsa direk işe kalkışın. İçiniz de ukde olacağına varsın siteniz batsın. En azından denedim dersiniz. Bilginiz yoksa da bu işlerden anlayan bir tanıdığınız varsa destek alın. NAcizane tavsiyemdir.
Kimse pek ilgilenmiyor üstad herkesin kendine göre işleri var bende saygı duyuyorum dijitale atıldım atilali hiç böyle adsense onaylı siteden 1 kruş dahi kazandığımı bilmiyorum bazı domainler var işlese ciddi manada 5 10 krus getirir insan da en azından mutlu olur ama ben web işlerinden pek anlamadığım için girmek istemedim.