Sizin yine siteniz var benim hiç yok hocam tek başıma cesaret edemiyorum
Hocam ben Tamamen hobi olarak baktığım için cesaret ettim. Hani "olursa olur, tutarsa tutar, olmazsa olmaz, canımdan değerli değil" mantığıyla hareket ediyorum. Belki bunun verdiği rahatlık ile cesaretlenmiş de olabilirim. ama İnanın cesaret aramayın, biraz bilginiz varsa direk işe kalkışın. İçiniz de ukde olacağına varsın siteniz batsın. En azından denedim dersiniz. Bilginiz yoksa da bu işlerden anlayan bir tanıdığınız varsa destek alın. NAcizane tavsiyemdir.