makusta61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu tür firmalar sadece onunla kalmıyor ki. Hepsiburada üzerinden bianca stella satışı yapıyorum ve neredeyse 10 bin TL lik ürün sattım, paramı almaya sıra gelince tamına tamına 2 ay kadar uğraştım ve zar zor paramı aldım. Tövbeler olsun ki bir daha hepsiburada üzerinden ürün satmam. Trendyolu hiç saymıyorum onlar o konuda daha beter.
Aynen dediğiniz gibi trendyol da mağazam vardı, ürün satım ödemeyi 22 gün sonra hesabıma gödnerdiler ve %23 komisyon kesti + kargo ücreti bu ayrı mevzu ama şuan bizim gibi dikkat etmeyen yani bilgisayar yada teknoloji/internet ile arası fazla olmayan insanlar ucuz ürün aradığında karşısına dolandırcının ilanı çıkıyor, değerlendirmeye basıyor 1000 tane yorum %80-90 iyi yorum (tabi yorumalr farklı firmalara ait) adam iyi deyip alıyor ve ürün gelince bi bakıyor çöp 200-300 tl içinde adam uğraşmak istemiyor. dolandırıcıda bu şekilde güzel tezgah kurmuş oluyor



fyazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sana %2 katılıyorum %98 katılmıyorum

Pazaryerleri özellikle trendyol ve hepsiburada tüketiciyi değil, satıcıyı güvence altına alıyor. Dolandırılar için çok iyi bir zemin mevcut
sözüne hiç katılmıyorum bende trendyolda satış yapıyorum trendyol alıcıları koruyor ama satıcıları korumuyor
ilaç satıyorum adam alıyor ilacı içiyor içinde 2 3 kapsül kalıyor bir etki almadım deyip geri yolluyor red verince ihtilaflı iade olarak puanım düşüyor alınca param gidiyor
her ne olursa olsun iade seçeneği mevcut adamlar aldığı gibi istediği zaman iade ediyor

Sana katıldığım %2 lik kısım da şu her satıcı iyi niyeli değil fakat bunlarda puanından ve aldığı ihlallerden dolayı belli oluyor

fikrine saygı duyor ama katılmıyorum
Hocam sizin durum baya sıkıntıymış, kendi siteniz üzerinden satış yapın facebook ve instagram reklamı çıkın daha iyi satış yaparsınız, ilaç konusunu bilmiyorum o sektör ile ilgili hiç alışveriş yapmadım ve koşullarını bilmiyorum, benim bu pazaryerlerinden kısaca dert yandığım durum :
1) başka firmanın yorumunu, başka bir firmada göstermesin
2) kurumsal alışveriş yapan kişi ürün iade etmek istediğinde iade faturası kesmesini istiyor, bunu iade kabul edildiğinde istemesi gerekiyor firma iade faturası kestiğinde onu sonra değiştiremez yada kaldıramaz, satıcı firmada bir daha fatura kesmek zorunda, buda işletmenin zamanını alıyor ve iade yapmamasını sağlıyor. site direk dolandırıcıya yardım ediyor müşteriyi iade etmekten bıktırıp vazgeçiriyor...
3) fatura 7 gün içinde yükleme işlemi var *********** firma sen sormasan kesmiyor ayda 7.gün kesiyor bu şekilde tüketici bozuk ürün iade etmekten vazgeçiyor, zaman çok önemli ve insanlar can sıkıcı birşey uzadığında bıkıp bırakıyor.

sizin durum ise farklı adam ilacı hepsini yiyp nasıl gödneriyor bence burada iade öncesi ürün ve kutu görselini alarak iade etmeli böylece içeriğin aynen iade edilip edilmediği tespit edilebilir...



eiffel65 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öncelikle çok geçmiş olsun. Ben bu platformların hepsine üyeyim, hepsinden alışveriş yaptım. Çubuk krakerden android tv ye kadar aklınıza ne geldiyse. Sadece bir sefer parfüm krıık geldi o da resmi avon satıcısı olmasına rağmen. Hemen paketin görselini attım iade talebi oluşturdum. Adresimden gelip aldılar. Parasını hatalı ürün satıcıya gittiği gün iade ettiler. Bu gün gelmedi diye yarın gelmeyeceğinin garantisi yok. Bu platformlardan alışveirş yaptığım zaman ya resmi satıcı yada satıcı puanı 9,4 ve üzeri olanı seçiyorum. 9,3 den almam mesela. Umarım tekrar yaşamazsınız. İyi günler
Bende a'dan z'ye alışveriş yaptım ama özellikle 2023'ten bu yana pazaryerlerini çok çok nadir kullanıyorum çünkü kendime yada müşterime ne aldıysam çok adi ürünler geldi, kaliteli çok satan bir ürünün, adamlar hemen çinde dandik versiyonunu üretip bursa 50-100 tl aşağı fiyat vererek satıyor, insanlarda ilk satılan iyi ürün yorumunu görüp sonradan satışa sunulan *********** firmaların ürünlerini satın almış oluyorlar...


dranov adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İlk İp kamera satarak başladım pazaryerine,ardı ardına 13. gün iadeler olmaya başladı,üstelik kutusu yırtık halde geliyordu.Birkaçını bu nedenle iade almadım,git gel kargo ücreti ödediğim gibi çok kötü yorumlar yaptılar.Sonra görünüşü aynı,markası farklı ama benzer dandik bir kamera koydu birileri,ben 200 tl'ye satarken 100 tl'ye koydular.Hızlıca yorumları arttı ama hep kötü yorumlar.Satıcı çekildi,olan benim ilana oldu aynı şekilde.İp kamerayı bıraktım,hobi malzemeleri sattım.İplerin bir kısmını örüp kullananlar,özel paketli tığları kullanıp örgüsü bitince 2 ay sonra direk poşete koyup gönderenler,neler gördüm neler.Satışı 50 tl olan ürünü 20 tl'ye satmalar.İki taraflı kötü niyetli kullanım söz konusu,işin kötü yanı hiçbir şekilde muhatap,yardımcı olan yok.Ben çekildim kurtuldum,hesap yapmayı bilmeyip zarar ediyor insanlar farkında değiller.
Aynen hocam bahsetiğim durum bu, günahı suçu olmayan kaliteli firma karalanabiliyor yada onun başarısı ile *********** firma dandik aynı ürünü satıyor...