İlk İp kamera satarak başladım pazaryerine,ardı ardına 13. gün iadeler olmaya başladı,üstelik kutusu yırtık halde geliyordu.Birkaçını bu nedenle iade almadım,git gel kargo ücreti ödediğim gibi çok kötü yorumlar yaptılar.Sonra görünüşü aynı,markası farklı ama benzer dandik bir kamera koydu birileri,ben 200 tl'ye satarken 100 tl'ye koydular.Hızlıca yorumları arttı ama hep kötü yorumlar.Satıcı çekildi,olan benim ilana oldu aynı şekilde.İp kamerayı bıraktım,hobi malzemeleri sattım.İplerin bir kısmını örüp kullananlar,özel paketli tığları kullanıp örgüsü bitince 2 ay sonra direk poşete koyup gönderenler,neler gördüm neler.Satışı 50 tl olan ürünü 20 tl'ye satmalar.İki taraflı kötü niyetli kullanım söz konusu,işin kötü yanı hiçbir şekilde muhatap,yardımcı olan yok.Ben çekildim kurtuldum,hesap yapmayı bilmeyip zarar ediyor insanlar farkında değiller.