Öncelikle çok geçmiş olsun. Ben bu platformların hepsine üyeyim, hepsinden alışveriş yaptım. Çubuk krakerden android tv ye kadar aklınıza ne geldiyse. Sadece bir sefer parfüm krıık geldi o da resmi avon satıcısı olmasına rağmen. Hemen paketin görselini attım iade talebi oluşturdum. Adresimden gelip aldılar. Parasını hatalı ürün satıcıya gittiği gün iade ettiler. Bu gün gelmedi diye yarın gelmeyeceğinin garantisi yok. Bu platformlardan alışveirş yaptığım zaman ya resmi satıcı yada satıcı puanı 9,4 ve üzeri olanı seçiyorum. 9,3 den almam mesela. Umarım tekrar yaşamazsınız. İyi günler