Sana %2 katılıyorum %98 katılmıyorum
Pazaryerleri özellikle trendyol ve hepsiburada tüketiciyi değil, satıcıyı güvence altına alıyor. Dolandırılar için çok iyi bir zemin mevcut
sözüne hiç katılmıyorum bende trendyolda satış yapıyorum trendyol alıcıları koruyor ama satıcıları korumuyor
ilaç satıyorum adam alıyor ilacı içiyor içinde 2 3 kapsül kalıyor bir etki almadım deyip geri yolluyor red verince ihtilaflı iade olarak puanım düşüyor alınca param gidiyor
her ne olursa olsun iade seçeneği mevcut adamlar aldığı gibi istediği zaman iade ediyor
Sana katıldığım %2 lik kısım da şu her satıcı iyi niyeli değil fakat bunlarda puanından ve aldığı ihlallerden dolayı belli oluyor
fikrine saygı duyor ama katılmıyorum