Bu tür firmalar sadece onunla kalmıyor ki. Hepsiburada üzerinden bianca stella satışı yapıyorum ve neredeyse 10 bin TL lik ürün sattım, paramı almaya sıra gelince tamına tamına 2 ay kadar uğraştım ve zar zor paramı aldım. Tövbeler olsun ki bir daha hepsiburada üzerinden ürün satmam. Trendyolu hiç saymıyorum onlar o konuda daha beter.