GuyFawkes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar,

Bir süredir biriktirip ödemekte güçlük çektiğim 150k civarında vergi borcum bulunmakta. Diğer giderler sebebiylede tek kalemde kapatamıyorum. Bu borcun taksitlendirmesi mümkünmüdür, ödeme kolaylığı olarak nasıl yol izleyebilirim. Tecrübeli arkadaşlar tecrübelerini aktarırlarsa çok sevinirim.

Saygılarımla.
hocam 1-2 hafta önce benimde bazı hesaplarıma vergi borcundan dolayı bloke geldi. muhasebecimle gorustugumde kendisi onlara kagit geldigini haziran ayi içerisinde yapılandırma çıkacagını , yapılandırma çıkana kadar biraz daha ustune dustuklerini söyledi. tabi resmi kaynak yok. bekleyip beklememek sizin bileceginiz iş. ben şahsen haziran ayı sonuna kadar bekleyip sansımı deneyecegim