Hocam bizim de vardı muhasebe ödeyin ödemeniz gerek demişti. Sanırım 2019'dayı sadece 12 bin tl faiz ödemiştim 1 hafta sonra yapılandırma çıkmıştı.
Şuan yine borç var faiz biniyor, yapılandırma bekliyorum şahsen başka çaremiz yok