Merhabalar,
Bir süredir biriktirip ödemekte güçlük çektiğim 150k civarında vergi borcum bulunmakta. Diğer giderler sebebiylede tek kalemde kapatamıyorum. Bu borcun taksitlendirmesi mümkünmüdür, ödeme kolaylığı olarak nasıl yol izleyebilirim. Tecrübeli arkadaşlar tecrübelerini aktarırlarsa çok sevinirim.
Saygılarımla.