MahmutCan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kayıt olup talep açtım müşteri temsilcisinden dönüş bekliyorum şuan için. Tavsiyeniz için teşekkür ederim. Ancak üzen nokta şu oldu; UzmanPosta'dan mailime gelen e-postalar spam kutusuna düşmüş.

Eğer mailinize önem veriyorsanız ana mail olmasa dahi 1-2 dolar vererek test edin hocam pişman olmayacağınıza eminim Bu arada firma ile hiç bir bağlantım yok yanlış anlaşılmasın