Ben çadırda tulumda vs kalamıyorum. Çift kişilik katlanır baza ve yorgan ile gidiyorum kamplara. Biraz büyükler fakat tadı da başka oluyor Düşünürseniz çadır kampından çok keyif alabilirsiniz.
Çadırın büyük olması ve yüksekliğin 1.80- 1.90 olması da önemli. En azından bir yaşam alanınız olacak ve çadır içinde de keyif güzel oluyor. Biz akşamları çadır içerisinde masa da çay keyfi yapıyoruz yağmur kar hiç farketmez aşırı keyifli oluyor.