MotilusLTD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sosyal medya hocam biraz zor diye düşünüyorum. Bu tarz platformlar arası telif konusundan sorun yaşanacak olsaydı bugün çağrı taner diye bir fenomenimiz olmazdı.
haklısın hocam ama baktığın zaman çağrı taner'i bedava reklam kaynağı olarakta görüyor olabilirler, yorumun için teşekkür ederim