Bu daha hiçbir şey. Tüm dijital mesleklerin onda dokuzunu yok edecek on sene içerisinde. Aklını kullanıp girişim yapan yada değer üretenler ayakta kalabilecek. Ayrıca zaten makale sektörünü bitirmesi iyi oldu forumdan ne kadar makale aldıysam hepsi çöp çıktı imla hataları mi dersin anlam düşüklüğü mü dersin.