OziyWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ona vereceği parayla aldığı volvo yada bmw ile sanayide akraba olmadığı usta kalmazdı.
Ben olsam toyota honda alır keyfime bakardım
En azından benimle akraba olurdu