Yapay zekanın zeka kısmını kullanmayıp yapay olan kısmından yararlanlar uzun vadede büyük zarar edecektir. Yapay zeka daima yardımcı eleman olarak kullanılmalıdır. Aksi halde web bir çöplüğe dönüşüyor.
Bence kesinlikle doğru bir düşünce uzun vadede yapay zekaya adapte olup kendi işine katabilenler kazanacak yapay zekaya şeytan gibi bakmamak veya mucize gibi davranmamak gerekiyor