Ne güzel işte kimse datacı testçi aramıyorsa.
Sende buna evril ve kendi şirketini kur data test işini yap ve bu şekilde markalaş kurumlar gelsin senden bu hizmeti alsın ve faturalandırsın.
Burası abd değil Türkiye hal böyle olunca şekillendirme ve modellemeni bu şekilde yapabilirsin.
Tabiiii şu var ülkede ve r10 da herkes profesyonel lafta icraatta iş çıkarabilen var mı muamma...
Hazır yazılım iş görüyorsa ve bu dilleri yazılımları öğrenen temiz düzenli çalışıyorsa yine ekmeğini yer.
Sıfırdan birşey çıkarabileceğine inanmak kadar icraatta önemli. Adım atmazsan başlayamazsın