Temmuz 2023 - Ocak 2024 tarihleri arasında bir galericinin yanında çalışıyordum.
Firmadan teslim aldığımız sıfır araçlarda bu durum mevcuttu. Malesef bayi bu şekilde teslim ediyordu.
Hatta bayinin hemen yanında Opet vardı neredeyse içindeki yakıt dibindeki opete gidecek seviyede oluyordu.
Genel olarak ise fiat malesef yağ konusunda sorunlu bir araç markası.