Birebir yaşadıklarını yaşadım. Dönem dönem yaşıyorum çok zor süreçler geçirdim. Oturup yolun ortasında ağlıyordum insanlar bana bakıyordu ne oldu diye. Ailem dahi artık yeter moduna gelmişti sürekli kalp krizi geçirdiğimi düşünüyordum. 80 atan nabzımı o kadar iyi duyuyordum ki sanki 200 şeklinde atıyordu.
Bir psikiyatri buldum sonra. İlaç tedavisine başladık. İlaçların yanı sıra terapilerde neler yapmam ne düşünmem konusunda çok yardımcı oldu. Ataklarım çok çok aşırı üzgün ya da stresli olduğum anlarda geliyor ama hemen kontrol altına alabiliyorum.
İnan gitmediğim kardiyolog kalmadı. En son bir profesöre gidiyordum adam kızdı. Sekterine bunun kaydını kabul etme artık sil diye. Parana yazık diyordu

Tüm hastanelerin acil servisleri ve kardiyologlarıyla tanışma seviyesine gelmiştim artık.
İstersen doktorumu önerebilirim. Biraz pahalı ama gerçekten işinin ehli.
Merhaba, psikiyatri doktoru değil de psikolog öneriniz olursa rica ederim. Kendi psikiyatri doktorum da gerçekten çok iyi bir doktor, baştan savma iş yapmıyor kesinlikle psikolog önerinize açığım