Piert adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şu anda günde 4 tane antibiyotik kullanıyorum helicobakter için, Perşembe günü kontrolüm var doktor muhtemelen farklı antibiyotik grubuna geçecek üstad
Antibiyotik kullanarak bağırsaklarınıda maf etme ben panik atak geçirdiğimde (bilmiyordum) kardiyolojiye gittim bana kanında enfeksiyon var demişti 2 hafta antibiyotik kullandım o gündür bağırsaklarım normal çalışmıyor.
Bir kabız oluyorum, bir ishal oluyorum değişik bir durum bağırsak sağlığın için fazla antibiyotik kullanma. Anksiyete bende de var ara ara oluyor oda midemle ilgili sorun yaşatıyor.